آخرین خبرها و حاشیه های والیبال
ads
ads

بعد شکست از لهستان بچه های تیم ملی چه گفتند؟

کواچ

*عادل غلامی:

سرعتی زن تیم ملی والیبال کشورمان گفت: نمی‌دانم در این مسابقه در حد انتظار بودیم یا نه. لهستانی‌ها با برنامه‌تر از ما بازی کردند. آنها قهرمان جهان هستند و نمایش خوبی داشتند. به هر حال بازی برد و باخت دارد. یک روز می‌بریم و یک روز بازنده‌ایم. لهستان شب استثنایی را پشت‌سر گذاشت. البته این باخت چیزی از ارزش‌های بچه‌های ما کم نمی‌کند. در این بازی نشد که ببریم اما هنوز شانس صعود داریم.

سعید معروف:

به لهستانی ها تبریک می گویم. آنها کم‌اشتباه‌ترین بازی‌ خود در لیگ جهانی  را انجام دادند و  به جز ست اول کاملا سوار بربازی بودند.

معروف ادامه داد: لهستان یکی از بهترین روزهای خود را سپری کرد و در این شرایط ما  کاری نمی‌توانستیم انجام دهیم.

 

وی در مورد اشتباهات فردی بازیکنان ایران خاطرنشان کرد: وقتی حریف خوب بازی کند ایران اشتباه می‌کند. اشتباه در این بازی‌ها وجود دارد اما فکر نمی‌کنم دلیل باخت ما اشتباهات فردی باشد. همان طور که کوبیاک گفت آنها بهترین بازی خود را انجام دادند و اگر ما بهتر هم بازی می کردیم، شانسی برای برد نداشتیم.

 

*مهدی مهدوی:

پاسور تیم ملی والیبال کشورمان پس از شکست ۳ بر ۲ برابر لهستان اظهار داشت: توقعات آنقدر بالا رفته است که همه انتظار برد در تمام مسابقات را دارند. البته والیبال در این سطح به این شکل نیست که همه مسابقات را پیروز شویم. لهستان بی دلیل قهرمان جهان نشده است. بازی بسیار سختی را پشت‌سر گذاشتیم. آنها کاملاً حرفه‌ای هستند و تغییر تاکتیک دادند. با جو سالن آزادی هم آشنا شده بودند. ما هم باید کار بیشتری انجام دهیم. هنوز چیزی در مورد صعود یا عدم صعود معلوم نیست. دو بازی آینده خود را هم باید مقابل روسیه به برتری برسیم.

*محمد حسن صنوبر:

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران گفت: لهستانی‌ها بسیار خوب کار کردند. فکر می‌کنم آنها اشتباهات کمی داشتند که به اندازه یک دست هم نبود. ما باید در هر بازی برای برد به میدان برویم. در این دوره امتیاز مهم نیست و تعداد بردها محاسبه می‌شود. دو بازی دیگر مقابل روسیه را در تهران حتماً باید پیروز شویم.

* عبدالرضا علیزاده:

لیبروی تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص شکست ۳ بر یک برابر لهستان اظهار داشت: لهستانی‌ها امروز بسیار خوب سرویس زدند و حرفه‌ای بازی کردند. به هر حال در لیگ جهانی فشار همه بازی‌ها بالا است. ما بازی قبلی ۵ ست بازی کردیم آنها هم قهرمان جهان هستند و باید فشار زیادی را مقابل آنها تحمل کنیم. دو بازی دیگر مقابل روسیه داریم که باید به پیروزی برسیم. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا صعود کنیم.

 

 

کوبیاک :

به تیم ایران تبریک می‌گویم، چراکه آنها باعث شدند ما بازی بسیار خوبی را مقابل‌شان به نمایش بگذاریم.

کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان با اشاره به حضور پر شور هواداران ایرانی در سالن ورزشگاه آزادی، گفت: ما با توجه به جمعیت و جو وحشتناک سالن آزادی، توانستیم بهترین عملکرد خود را ارائه کنیم و برنده شویم. تیم ما عالی بود و بازیکن جایگزین کورک عملکرد بسیار عالی برای تیم ما داشت.

انتیگا:

 

این یکی از بهترین بازی های لهستان  در این مسابقات بود و ما باید در این بازی حتما به پیروزی می رسیدیم و از این نتیجه خیلی خوشحال هستیم.

 

وی ادامه داد: تیم ما خیلی خوب بازی کرد و یاروش نیز برای ما نمایش بسیار عالی داشت. او سال قبل هم با برزیل نمایش خوبی داشت. این پشت خط زن دوم ما در بازی اول خوب نبود اما در بازی دوم نمایش بهتری داشت. با این پیروزی ما هر بازی بهتر می شویم.

 

آنتیگا در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است در دیدار برابر آمریکا تیم حریف به خاطر قطعی شدن صعودش از بازیکنان غیر اصلی بازی کند گفت: فکر می کنم آمریکا  از این گروه صعود کرده است آنها خیلی خوب بازی می کنند و می خواهند پیروز شوند. الان همه تیم ها خسته هستند. ما باید تمام انرژی مان را بگذاریم تا بازی بعدی را ببریم. ما انگیزه بسیار بالایی داریم که بازی با آمریکا را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم.

 

سرمربی تیم ملی لهستان در مورد واگذار کردن گیم اول از سوی تیم این تیم گفت: در گیم اول ایران نمایش خوبی داشت. ضمن اینکه برخی بازیکنان ما هم در گیم اول نمایش خوبی نداشت.

 

کواچ:

به تیم لهستان تبریک می‌گویم. ما بازی را خوب شروع کردیم ولی در ست‌های دوم و سوم اشتباهات زیادی مرتکب شدیم.

 

وی افزود: وقتی با تیم قدرتمندی مثل لهستان بازی داریم باید کم‌اشتباه باشیم، اما امشب اینچنین نبودیم. ما باید از انرژی تماشاگران استفاده می‌کردیم، اما متاسفانه نتوانستیم از حضور آنها بهره ببریم.

 

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد استفاده از عبدالرضا علیزاده به عنوان لیبرو دوم تیمش گفت: علیزاده در تمرینات و در توپ‌گیری‌ها بسیار خوب کار کرده بود. ما می‌خواستیم از هر شانسی برای تغییر نتیجه بازی استفاده کنیم ولی وقتی نتیجه نگرفتیم دوباره مهدی مرندی را به زمین برگرداندم.

تاریخ ارسال : ۸ام تیر ۱۳۹۴
بازدید : 1543 بازدید

نظرات کاربران

مطالب روز والیبال