آخرین خبرها و حاشیه های والیبال
ads
ads

بانک سرمایه در نیمه نهایی فیلیپین را مغلوب کرد

عکس تیم بانک سرمایه

بانک سرمایه در نیمه نهایی فیلیپین را مغلوب کرد

 

به گزارش والیبال، روز هفتم رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه های زنان آسیا، امروز در حالی پیگیری شد که تیم والیبال دختران بانک سرمایه ایران برای کسب عنوان پنجم تا هشتمی به مصاف نماینده کشور  فیلیپین  رفت.

شاگردان مایدا در این دیدار که از ساعت ۱۳ و ۳۰ به وقت محلی آغاز شد مقابل تیم والیبال فوتون فیلپین به میدان رفتند و در پایان این دیدار موفق شدند حریف خود را در حالی که از حمایت هواداران خود بهره می‌برد، با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد.

ترکیب تیم والیبال بانک سرمایه :

تیم والیبال بانک سرمایه این دیدار را با ترکیب شبنم علیخانی، مائده برهانی ، فرنوش شیخی، نگار کیانی، مهسا کدخدا، مهسا صابری و  شکوفه صفری را به میدان فرستاد. تیم فوتون فیلپین هم در حالی این دیدار را آغاز کرد که علاوه بر بهره مندی از سرمربی آمریکایی، دو بازیکن آمریکایی هم در ترکیب تیمش داشت.

خلاصه  بازی ایران – فیلیپین در نیمه نهایی :

آغاز ست این دیدار با برتری شاگردان مایدا همراه بود. ۵ امتیاز نخست این ست به تیم ایران رسید. برتری بانوان والیبال ایران تا پایان ست ادامه داشت و در نهایت تیم بانک سرمایه موفق به شکست دادن تیم فیلپین با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ شد.

ست دوم هم در حالی شروع شد که همان بازیکنان ست نخست راهی میدان شدند و مایدا تغییری در بازیکنانش ایجاد نکرد. تیم بانوان ایران با نمایش خوب خود در دریافت و دفاع روی تور و اسپک‌های دقیق توانست در همان ابتدا ۴ امتیاز اختلاف ایجاد کند. دختران بلندقامت بانک سرمایه در پایان این ست هم توانستند پیروز شوند. این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۱  به سود تیم ایران تمام شد.

تیم فوتون فیلیپین که تنها یک ست با شکست در این دیدار فاصله داشت ، ابتدای ست سوم را با قدرت و دقت بیشتری آغاز کرد. هر چند برخی اشتباهات تیم ایران به خصوص در زدن سرویس موجب شد تا فیلیپین در ابتدای این ست از ایران پیش بیفتد. اختلاف امتیاز ایجاد شده به سود فیلیپینی‌ها منجر شد تا مایدا دست به تعویض زده و سودابه باقرپور را جانشین شکوفه صفری کند. همچنین مهسا صابری به جای مهسا کدخدا به میدان آمد. هرچند این تعویض ها بی فایده بود و فیلیپینی‌ها با اتکا به دو بازیکن بلند قامت خود در پست دفاع به راحتی امتیاز می‌گرفتند و ۱۶ بر ۸ از ایران پیش افتاده بودند. در نهایت تیم فوتون موفق شد این ست را ۲۵ بر ۱۲ به سود خود تمام کند تا نتیجه بازی ۳ بر یک شود.

ست چهارم با سرویس شبنم علیخانی آغاز شد. سرویسی که به امتیاز برای فیلیپین منجر شد. مایدا در این ست مائده برهانی و شکوفه صفری را به ترکیب تیم برگردانده بود. بازیکنان ایران در این ست بر خلاف ست سوم نمایش خوبی داشتند و ۸ بر ۵ پیش افتاده بودند. دو تیم در امتیاز ۱۰ برابر شدند اما باز هم برتری به تیم ایران بازگشت و ایران ۱۳ بر ۱۰ پیش افتاد. فیلیپینی‌ها باز هم اختلاف امتیاز را جبران کردند و یک امتیاز هم از ایران پیش افتادند. در نهایت تیم ایران این ست را هم برد تا در مجموع ۳ بر یک به پیروزی برسد.

بازی بعدی تیم والیبال بانک سرمایه :

تیم والیبال بانک سرمایه در آخرین دیدار خود در این رقابت‌ها فردا به مصاف تیم پست بانک ویتنام که امروز موفق به شکست دادن نماینده چین تایپه شد، خواهند رفت تا برای مقام پنجمی مبارزه کنند.

تیم ملی والیبال بانوان ایران که با نام بانک سرمایه در این رقابت‌ها حاضر شده است پس از این مسابقات راهی ویتنام خواهد شد تا در مسابقات قهرمانی زنان آسیا AVC کاپ شرکت کند.

تاریخ ارسال : ۲۰ام شهریور ۱۳۹۵
بازدید : 2456 بازدید

نظرات کاربران

مطالب روز والیبال